~Tinggalkan link korang kat sini nanti i skodeng k~

Tuesday, January 4, 2011

..::Daurah Penghayatan Remaja Islam 2010::..

** wah~!!! terasa lama gila aku tak menulis di blog nih...terlalu busy sampai nak update blog pon tak ada masa..huhuhu~ ok hari ni aku nak menulis ape yang aku buat sepanjang cuti semester nih...**

**cuti semester kali ini aku rasa bermanfaat la sikit sebab ada aktiviti yang aku buat..
aku jadi fasilitator untuk program Daurah Penghayatan Remaja Islam 2010 sempena cuti sekolah..
actually aku tak tahu pun tentang program ni..
kawan baik aku yang ajak sebab tak cukup fasi..
program ni start 22 nov - 30 dis 2010..
tapi untuk fasi ade 2 session...
sesi 1 (22 nov - 9 dis) and sesi 2 (13 dis - 30 dis)
aku join lambat sikit untuk sesi 1 tu atas urusan-urusan tertentu..hehehe
aku join 29 nov - 9 dis..
mula-mula aku blurr sebab tak tahu nak buat apa...
aku just follow the flow je...
program ni mula dari pkol 8 pg sampai 4.30 ptg (lbh kurang cm2 la..)
budak-budak yang join program ni dibahagi kepada 3 kategori..
rendah bawah (darjah 1 -3), rendah atas (darjah 4-6) and menengah..
sesi 1 aku jaga rendah atas..
pergh~!!
seronok gilerrrr....
aku jaga group gurl..

gambar group..xramai yg dtg..huhu~

memang best sangat2!!
geng2 fasi rendah atas pun best gak...
aku tol2 enjoy la sepanjang prog tu...
masa hari terakhir sesi 1 (9dis2010) aku rasa sedih sangat2..
sedih nak berpisah dengan adik-adik..
tapi aku tak menangis la plak (kerasnya hati aku..)
sesi 2 semua fasi2 baru akan take over...
dalam otak aku fikir macam2...
macam mana lah fasi2 baru nanti layan budak2 nih..
sama tak dengan cara aku layan diorang semua...
budak2 ni nanti gembira tak cam sekarang...
banyak lagi lah persoalan yang muncul dalam benak fikiran aku nih..

a lil bit pic sepanjang program daurah sesi 1..

fasi2 rendah atas n ustaz mahmud (BEST!!!)

makan tyme!!!

with my group..tyme claz smpt lg amek gmbr..

kanak2 @ dewan seminar



No comments: