~Tinggalkan link korang kat sini nanti i skodeng k~

Sunday, November 14, 2010

..::congratss!!::..

** tahniah aku ucapkan kepada rakan aku yang paling rapat..
(dah jadi milik orang ko kena jaga elok2 k...aku doakan ko bahagia)
huhuhu~
timbul sedikit rasa cemburu dalam hati aku..
tapi apa boleh buat...
kita hanya merancang..
Allah yang menentukan semuanya..
mungkin ini ujian bagi aku...
thanks Allah...
i'm trying to be strong..**

**esok hari terakhir aku final...
paper Science & Engineering Materials..
seriously..
subject ni adalah subject yang paling BOSAN!!!
rasa malas gile nak study..
maybe juga sebab semangat nak balik rumah dah sampai kot..
heehehe..
mau tak nye..
almost 2 months tak balik rumah...
ni semua kerana aku terlalu busy menyiapkan assignments,project,presentation and so on..
huhuhu~
homesick beb!!!**

p/s: oh!!semangat study...tolonglah datang...

No comments: