~Tinggalkan link korang kat sini nanti i skodeng k~

Monday, August 30, 2010

..::no tajuk::..





**pertama sekali aku nak ucapkan selamat menyambut hari kemerdekaan yang ke-53. kepada semua rakyat Malaysia..(xtau nak tulis apa dah..)**

**selamat ulang tahun yang ke3 perhubungan kita buat yang tersayang...
semoga perhubungan ini kekal hingga ke akhir hayat..aminn~
ku ingin kau tahu betapa sayangnya diriku ini pada dirimu..
walauapapun yang terjadi..
sayang aku padamu tak pernah pudar..
saya ingat kita dapatlah sambut ulang tahun kita pada tahun ini bersama...
tapi.. (sorry aku xmampu nak tulis lg da..emosi menguasai diri..)**

**dan akhir sekali aku ingin mengucapkan selamat menyambut hari raya aidilfitri buat semua muslimin dan muslimat..
maaf zahir & batin..**


p/s: sebenarnya aku tak tau apa tajuk yang sesuai untuk entry kali ini...

No comments: