~Tinggalkan link korang kat sini nanti i skodeng k~

Thursday, August 26, 2010

..::kisah hari khamis (26 ogos 10)::..

**huh!secara tiba-tiba aku terasa nak tulis ape yang berlaku sepanjang hari ini...
maybe sebab aku dah rasa sedikit freedom!!! ^_^ **

**malam sebelum tu aku tidur awl..
kononnye nak bangun awal nak study tp last2 bangun pukul 5 untuk sahur je..
then, stay sampai solat subuh...
lepas subuh ingat nak tidur jap sebab mata rasa macam mengantuk je...
tiba-tiba...
ZZzzzzZZZZ**

**aku ingat nak bangun balik pukul 7.30 baru lah bersiap-siap untuk pergi test JPJ kol 8.30 nanti..
tup2 bangun pukul 7.30 dapat kol dari encik yang ajarkan aku kereta..
en.azam: siap2 ye..jap lagi en.azam datang amek ye...
aku: huh!!!saya belom siap lagi..
en.azam: xpe en.azam boleh tunggu..
lepas aku letak telefon,1 perkataan je yang mampu aku cakap sebelom aku bersiap2..
GILE!!!!
then,terus aku berlari-lari pergi bersiap..**

**ok!!!sampai dekat akademi memandu aku pun cuba try test la bawak..neves giler!!! baru aku nak cuba buat parking tiba2 ade pak cik datang dekat aku cakap.."sudah!!sudah!!!jpj dah datang.." erk~!!!tahap kevesan aku menaik secara mendadak ok!!! bila dapat nombor turn kaki aku dah start menggeletar.. bila tengok ade orang test naik bukit tak lepas aku punya tahap neves tu pon bertambah..huhuhu~orang yang paling setia teman aku walaupun dari jauh adalah mak aku..sepanjang masa menunggu tu aku main message dengan mak aku...sampaikan aku rasa nak menangis.. T.T bila sampai turn aku satu badan menggeletar..alhamdulillah ujian naik bukit aku lulus.. :) time buat parking pulak...tengah elok2 aku pusing stereng dengan penuh semangat (sebenarnya stereng tu susah nak pulas)...tiba2 aku tertekan hon...malu ok!!!aku pandang encik jpj,encik jpj pandang aku..aku pandang tempat orang tengah tunggu turn nak buat ujian bukit,diorang semua pandang aku..hahaha.. mencari publisiti murahan betul aku..**

**sampai part aku nak buat ujian on the road...
encik jpj yang muka garang cakap dekat aku "awak ni patutnya sesi 2 tp ni dah amek sesi pertama...main tipu nih..."
aku gelak je la..
aku ambil awal dari yang sepatutnya sebab petang aku ada lab n malam aku ade test...
so aku terpaksa la mempercepatkn proses ujian nih...
sebelum bergerak aku check2 la mne yang patut (ikut apa yang di ajar..)
tengah elok2 aku drive kt atas jalan tu..
tiba-tiba....
encik jpj: awak check gear tak sebelum jalan tadi??
aku: check2!!
encik jpj: saya tak nampak pon..
aku:kan encik sendiri yang tengok saya buat tadi..
encik jpj: biar betul awk ni..saya tak nampak pun...
aku: betul la encik..saya check...
encik jpj: ....
aku: (buat muka sedikit tak puas hati)
huhuhu~
takpe2..aku assume maybe dia tak perasan..
then lepas habis ujian tu je encik jpj ckp tahniah lulus...
yeayy!!!
seronok tak terkata..hihi~
alhamdulillah...
tapi badan aku,tangan aku,kaki aku semuanya menggeletar...
neves tak hilang lagi..
sampai nak isi form untuk lesen pun terpaksa orang lain tolong isikan sebab tangan aku menggeletar tak ingat dunia..hihi~
aku balik dengan gumbira and terus call mak aku..
mak: macam mana test tadi??semua ok tak??
aku: (buat suara sedih)
mak: kenapa??gagal ke??
aku: (cakap dengan nada sedih) lepas ni mak tolong belikan kereta ea...
mak: lulus??!!!!(terkejut) alhamdulillah..
lepas tu aku pun cerita la segala macam yang berlaku sepanjang ujian tu..
hihihi~**

**sampai je aku dekat bilik, aku rehat2 jap..lepas tu terus siap2 pergi lab...
tak ade apa yang best pun berlaku dalam lab..
yang cuma aku nak beritahu cuaca sangat panas..**

**balik dari lab aku pergi bazar beli makanan untuk berbuka nanti..
sampai kat bilik aku terus study untuk test malamnya..
seyesly aku macam tak berapa faham dengan ape yang aku belajar tu..
malamnye aku jawap test dengan mata yang mengantuk and kepala otak yang sungguh blurrr
(-.-)
sesungguhnya aku sangat pasrah dengan test 2...
mungkin sebab mood cuti raya sudah datang menyinggah dan juga mungkin kerana aku sejak kebelakangan ini kerap tidur lewat dan bangun awal..
terlalu banyak kerja yang harus di siapkan.. **

p/s: aku tiba2 rasa rindu sangat2 pada si dia...huhuhu~ and buat temanku,aku sungguh terasa hati dengan kamu..aku bukanlah sebijak kamu.. :'(

1 comment:

Anonymous said...

hehehe blaja kete smpai fening yer