~Tinggalkan link korang kat sini nanti i skodeng k~

Sunday, August 22, 2010

..::ke'busy'an melanda::...




**terasa macam dah berkurun lama aku tak menghupdate blog nih..
rasa macam rindu pulak...
sekarang ni hidup aku kat U nih agak sibuk atau erti kata laen busy..
hehehe..
start dari minggu lepas sampai la ke minggu ni..kerja menimbun-nimbun...
berlambak-lambak.
.huh!!memang tak terkata la..
bila dah nama student kena la terima semua tu..**

**sabtu and ahad lepas aku dan kawan-kawan sefakulti aku bertungkus-lumus study..
ade test la katekan..hihihi~
standard la study last minit... *wink*
sabtu pagi test chemical reaction engineering 2 atau bahasa mudahnya CRE2...hari ahad pagi lak test unit operation 1 pulak...memang terrrrbaek!!! jujur aku cakap aku tak tau la ape yang aku jawap masa test tu...nak kata tak study aku study je..dengan masa menjawap soalan yang tak mencukupi 2 cukup untuk membuatkan aku rasa tertekan.. **

**hari sabtu lepas aku buke pose beramai-ramai (tak de la ramai sangat..hihi)kat padang MPK sebelah masjid...tu la kali pertama sepanjang aku hidup buka puasa kat padang...best!!!best!!


~guys yang join buke pose~
~gurls~

boleh dikatakan meriah juga la kat padang tu...ramai yang berbuka puasa kat situ and dekat dengan bazar..lepas maghrib je yang gurls buat hal sendiri..yang guys awal-awal lagi dah hilang ntah ke mana..nasib baik naek kereta asing-asing..hehe..dah tu siap balik lambat lagi macam tak sedar diri esok paginya ade test..heee~ **

**sebenarnya aku ade banyak gilerrrr kerja yang nak disiapkan dan nak kena hantar..kurun keberapalah agaknya kerajinan aku tu datang untuk aku siapkan semua kerja tu...**

**hari khamis nih aku ade 2 test..pagi test JPJ (baru nak amek lesen)..malam pula aku ade test science and engineering material...study!!!study!!!**

p/s: buat kamoo tahniah coz dah dapat kerja..n now cita-cita kamu hampir tercapai...semoga dipermudahkan segalanya untuk kamoo..buat kawanku yang sentiasa ambil berat tentang diriku, tolonglah jangan bagi aku jelez lagi ok...i xsuke T.T

No comments: