~Tinggalkan link korang kat sini nanti i skodeng k~

Monday, January 11, 2010

..::konsert amal tabung sinar peduli::..


**Pada hari sabtu (9 jan 10) yang lalu,
berlansungnya Konsert Amal Tabung Sinar Peduli anjuran Sinar Harian
dan juga
Irsyadi Entertainment...
masa konsert tu berlansung..
aku tak dapat tengok pon..
because...
pada malam tersebut aku menjadi salah seorang urusetia konsert...
aku handle artis...
hehehe..
aku duduk dekat belakang pentas sepanjang konsert tu berlansung..
layan artis..
borak-borak dengan artis..
antara artis yang hadir..
Aliff AF6, Aiman Akademi Nasyid, Fazrah OIAM, Muslim voice and Irsyadi..
kawan-kawan aku kata ramai juga penonton yang datang hadir pada malam tu...**

**sedikit gambar kenangan yang aku nak kongsi**


~with Muslim Voice, Aiman and Aliff~

~with Muslim Voice and Aiman~

~with Ainul (orkestra UMP)~

~with Aliff AF6~

~with Aiman Akademi Nasyid~


No comments: