~Tinggalkan link korang kat sini nanti i skodeng k~

Tuesday, February 23, 2010

..::rojak::..

** waa~
agak lama aku tidak menulis di blog ni...
sekarang aku agak busy dengan kehidupan seharian aku sebagai student...
agak serabut juga fikiran aku...
tapi..
memang sudah lumrah hidup seorang pelajar..
bak kata seorang rakan ku...**

**pening bila balik je U kerja datang berduyun-duyun...
sabar je la...
dengan tension dengar result test 1 yang tidak berapa sedap untuk di dengar...
macam2 lagi bila hidup ini bergelar pelajar...
esok...
masuk hari ketiga hari kuliah aku selepas cuti tahun baru cina...
cuti seminggu sangat tidak memberikan apa2 impact kepada aku...
aku mahu bercuti lagi!!!!**

**esok rakan2 aku ajak keluar untuk mengambil kereta yang baru di beli...
tapi..
esok juga aku ada perjumpaan dengan pegawai kebudayaan...
mana yang perlu aku pilih??
berfoya-foya dengan rakan2...
ataupun
membusykan diri dengan kelab??
malam pula ada kelas..
memang terbaikkk la....
hehehe...**

**tiba2 aku teringat pada seorang rakanku selepas melawat sebentar facebook beliau...
for my lovely friend...
bersabarlah dengan dugaan yang mendatang...
setiap bidang yang kita ceburi ad banyak dugaannya..
mulut orang memang kita tak boleh nak tutup..
biarkanlah mereka dengan hujah mereka yang tidak berasas itu..
biarkan mereka dengan kata2 yang belum tentu ada kebenarannya...
just carry on with your carrier...
come on beb!!
i know you are strong...
seperti yang kau katakan pada aku dahulu..
"rileks2 suda..."
and...
"cool *****"
aku rindukan kau beb!!
walaupun kita hanya berhubung seminggu sekali..
you always make me smile and laugh..
thanks a lot my friend...
happy selalu dengan keluarga and insan tersayang ya...**

p/s: buat si dia tersayang..semoga cepat sembuh...sentiasa merindui kamu...

No comments: