~Tinggalkan link korang kat sini nanti i skodeng k~

Saturday, January 2, 2010

..::kata-kata::..

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

**Di pagi yang indah dan dingin hari ini tiba-tiba hati aku tergerak nak menulis di blog...
setalah sekian lama aku meninggalkan blog aku sampai berhabuk dan bersawang dah blog aku ni..
bukannya aku terlalu sibuk hingga tidak sempat menulis di blog..
tapi..
perasaan malas melanda diri aku...
hahaha...
aku tidak mampu untuk berbuat apa-apa kalau malas itu hadir...**

**Pagi ini tiba-tiba teringat satu kata nasihat dari seseorang..
kata nasihat yang ingin aku kongsikan ini di berikan oleh seorang guru aku masa sekolah dahulu...
kata nasihat ini sebagai untuk menasihati diri aku yang juga insan biasa...
dan juga buat teman-teman..
dan pengunjung blog aku yang xseberapa ini..
kata nasihat tersebut berbunyi begini..

"belajar hormati orang lain jika kamu ingin orang hormati kamu"

aku rasa tidak perlulah aku khususkan pada sesiapa..
cukuplah sekadar sebagai nasihat buat diriku dan juga yang lain...**

No comments: