~Tinggalkan link korang kat sini nanti i skodeng k~

Friday, October 15, 2010

..::tekanan tertekan::..

**baca tajuk pun dah boleh agak yang aku ni tengah mengalami tekanan..(macam ye je..)
makin dekat dengan final exam...
makin banyak kerja, test and assignment datang melawat..
sampaikan aku tak tau nak buat yang mana satu...
boleh terkena serangan tekanan jiwa aku macam nih..**

**sekarang ni tinggal lagi beberapa minggu je lagi nak final exam for this semester..
sekejap je rasa masa berlalu..
aku terasa macam baru je masuk semester nih and aku tak tau ape yang aku dah belajar sepanjang sem ni..
student cemerlang betol aku ni!!!**

**so sekarang aku kena la merajinkan diri untuk menapak ke library yang sangat "dekat"..
sebabnya kalau aku study dalam bilik encik katil and encik bantal mesti nak goda aku..
and lastly aku study di alam mimpi..
bila jawap exam or test mula la tergaru2 kepala...
dah tak rupa orang dah time 2..(rupa ape pon aku tak tau la..)**

**semoga aku berjaya mengharungi semester nih dengan cemerlang..
huhuhu~
result tak tau la cemerlang or x...
haha!!!**

OK!!!GTG..
mahu sambung kerja yang tak pernah nak siap...

No comments: