~Tinggalkan link korang kat sini nanti i skodeng k~

Friday, July 10, 2009

..::no cOMmenT::..

** lepas puas aku sakitkan otak aku pk tentang cmne nk wat program 2...
and...
finally..
semalam..
berjalan gak program yang aku dok pk selama ni sampai demam2...
malam semalam aku g kelas dulu..
aku da stat pk aku xdapat la nk tgk program aku 2 cmne..
tp...
dpt gak aku kuar awal...
xbelajar pn..
baek aku kuar dari kelas..
tp..
bile aku datang je kat tempat kejadian...
cdey sangat2...
sebab ape...
xyah la aku btau kot...
ainul la jadi pendengar setia aku...
sampai2 je kt tempat kejadian aku tgk keadaan cm2..
aku troz carik ainul..
buat mase ni..
kt dye la aku lepaskan segalanye...
(thanx a lot ainul)
bagi aku..
aku gagal tok program malam semalam...
cdey xyh citer la..
tp..
aku bersyukur sgt2 ade yang dtg n sudi support aku...**
**thanx to kak nor n amir coz sudi jadi MC malam semalam..
thanx to anis coz bersusah payah crik sponser tok makanan..
thanx to ainul coz tlg handle prog malam semalam n support me..
thanx to abg Dj yang banyak ajar aku mcm2..
thanx to rani n syidek tlg aku design astaka yg "cantik" 2..
thanx to bad,chot,wahida,abg ajid,kak aainaa,k yana,aini,wani,daoz n ramai lagi la...
rasenye klo nk tulis memang pnoh la...
huhuhu~
thanx a lot to u all sebab sudi support n tlg aku...**

No comments: