~Tinggalkan link korang kat sini nanti i skodeng k~

Monday, July 6, 2009

..::beRmuLA epISod baRU::..

**sekarang ni sumenye da selesai..
mula plak episod baru aku kt U terchenta ni sebagai pelajar taun 2.. **
** 10 mei 09 - 24 jun 09...
tyme ni aku n sume kaum kerabat senandika yang terlibat sibuk wat preparation tok
Festival Teater Malaysia
Peringkat Negeri Pahang....
agak penat gak n sunyi..
sebab x ramai student ade mase ni kt U.. **
** 21 jun 09 - 27 jun 09...
pergh~!!
mase ni agak penat gak..
sbb tyme ni aku dok sibok ngn PRO-MINDS 2 '09..
nk sambut junior la katekan..
ssh gak rupenye jadi fasi kt U ni..
huhuhu~
tok MINDS kali ni aku dok bwh unit sukan & kebudayaan..
cm senang kan??
susah gak rupenye...
huhuhu~ **
** 28 jun 09..
MINDS '09 da stat da...
tyme ni gak sbenanye ade malam penyampaian anugerah tok pemenang FTM negeri pahang..
huhuhu~
cdey gak la kot..
U aku dapat no 4 dr berbelas-belas penyertaan..
ade orang kate..
"ok la 2.."
yela..
ok la kot... **
**29 jun 09 - 4 julai 09..
bz gle aku tyme nih...
jadi fasi memang penat!!
huhuhu~
xpe.
aku suke..
pengalaman..
hihihi...
sampai bengkak2 gak la kaki aku nih...
aku da xmampu nk jalan...
aku pinjam basikal orang...
hihihi..
4 julai ade khidmat komuniti...
kkitorang g kt felda lepar hilir..
aku jage kt lepar hilir 1....
syok~!!!
mane taknye..
patutnye kene bersih2kan kawasan o ape2 je la yang nampak cm kitorang ni berkhidmat..
tp..
ape yang kitorang wat ( termasuk student baru...)..
kitorang dok kenduri makan buah...
hihihhi~
orang2 kt felda 2 sume kasi kitorang makan buah..
buah durian,rambutan,manggis...
siap bekal bawak balik durian seguni lagi..
syok tol....
aku tyme 2 makan banyak giler durian....
sampi ade junior ni panggil aku akak durian....
hihihi..
lantak la korang nk panggil aku ape pon..
aku suke makan durian..
aku makan la puas2...
lagipon free!!
hihihi....
bukan senang nk mkn free.. **
** 6 julai 09...
da stat da sem baru....
ad class 1 je....
tp...
xblaja pn...
pas2..
aku bz urskan hal club kebudayaan...
khamis ni ade program...
aku la pengarah dye.. **
** sampi cni je la aku nak mengarut...
len kali aku mengarut lagi kt cni..**
p/s : kt cni xde tnet..tp rum8 aku leh dapat tnet...plek tol..

No comments: