~Tinggalkan link korang kat sini nanti i skodeng k~

Thursday, August 11, 2011

..::selepas berlatihan industri..::..


**Assalamualaikum n Hi everybody…
Minggu lepas (5 August) tamat lah sudah sesi berlatihan industri aku…yahoooo~!!(Alhamdulillah)
Tak sampai 2 hari aku berehat dan bersenang lenang di rumah..
Aku minta kerja sementara di Carrefour Seksyen 23 (dekat gilerr dengan rumah)
Alhamdulillah dapat kerja di Butik Asfa (dalam Carrefour)..
Kerja kat butik ni okay lah…
Coz kerja kat butik ni tak de lah susah sangat lagi-lagi customer tak berpa ramai..
Sampai aku boleh buat report untuk latihan industri aku lagi…hehee
Tapi..
Tunggu lah nak dekat raya nanti..
Mana tahu ramai pula customer tiba-tiba kan…
Okies!! Aku stop kat sini sekejap..
Nak sambung buat report latihan industri yang tak siap-siap..hehe
ADIOS AMIGOS**

5 comments:

Semut Senyum said...

lamat tak dengar cite... ok, siapkan cepat report tu,,, baru hati lega nak sambut raya...

cik elly said...

huhU~ tengah pening nih xtau nak tulis ape dalam report 2...lame jugak xdengar cite k fyza..hope u'll fine there..

Nyda Zamani said...

wah!nak baju raya free bleh?haha

cik elly said...

boleh je k nyda...tp kne kje situ lah..hehehehe

Unknown said...

Salam perkenala.. blogflying ke sini..