~Tinggalkan link korang kat sini nanti i skodeng k~

Wednesday, June 30, 2010

..::aku adalah aku::..

**tujuan aku menulis di blog kali ini adalah untuk melepaskan sedikit kegeraman yang terbuku dalam hati aku nih..
aku sangat -sangat tak puas hati dengan pernyataan dari seorang "budak" yang aku kenali nih...
untuk pengetahuan kamu wahai "budak", aku berkawan dengan seseorang itu bukanlah dengan tujuan ataupun alasan yang tertentu..
kalau aku berkawan dengan seseorang itu hanya sekadar untuk menumpang POPULARITI beliau..
aku rasa lebih baik tak payah..
buat apa aku nak membuat publisiti murahan semacam itu..??
kalau betol aku ingin menumpang POPULARITI orang tersebut..
dah lama aku membuat pelbagai cara agar semua orang tahu yang aku berkawan dengan dia
and..
menjadikan diri aku nih seGLAMOUR dia..**

**apa yang aku ingin beritahu kamu wahai budak..
AKU ADALAH AKU..
bukan cara aku berkawan dengan seseorang hanya kerana ingin nama dan popular..
dan aku berkawan dengan mana-mana orang tanpa tujuan ataupun matlamat yang tertentu..
apatah lagi mengejar sesuatu yang aku sendiri mungkin boleh capai..(tak hengen pon nk glamer2 nih)**


No comments: