~Tinggalkan link korang kat sini nanti i skodeng k~

Tuesday, October 27, 2009

diriku tidak mengerti...

**aku makin tak paham dengan orang dalam dunia ni...
lagi banyak tempat yang aku pergi..
lagi banyak ragam manusia yang aku dapat lihat...
dan macam-macam pengalaman hidup aku lalui..**
**orang kata pengalaman mengajar erti hidup...
aku tak dapat nk komen apa-apa..
lagi ramai orang yang aku jumpa..
lagi banyak ragam manusia yang aku sendiri tak mengerti...**
**aku sendiri tak faham..
kenapa mereka berani nak berbuatdemikian..
perempuan yang curang..
aku lebih suka panggil orang camtu playgirl...
kata sayang kat lelaki A..
tapi menggedik, manja2, keluar berdua dengan lelaki B..
kalau satu hari nanti lelaki A tahu...
kau sendiri akan aku gelakkan..**
**orang yang pentingkan diri..
hmm~ lagi la aku tak faham...
kata kawan..
kalau kawan...
mesti lah tolong antara satu sama lain..
ni tak....
kalau dia tau sesuatu benda yang orang lain tak tau..
dia diam je..
kalau orang lain tau apa yang dia tak tau..
dia sibuk nak ambil tau...
hmmm~ **
** dah tu pula...
ada la manusia ni..
bagi aku dia seorang yang xgentlemen..
bukan aku sorang je yang anggap dia camtu..
ada lagi orang lain yang kata dia xgentlemen...
sebab apa..
tak perlu rasanya aku tulis..**
**dan aku pun xsangka ada juga manusia yang terlalu serius..
sampaikan perkara sebesar zarah pun dianggap serius..
hmm~
bosan sungguh...
lansung tak boleh nak berlawak...**
**manusia..
manusia...**
~apelah yang aq merepek ni..~

1 comment:

Anonymous said...

bese la 2...bnyak orang lg bnyak ragam..
kdang2 kite sendiri pon x sedar ape yg kite wat..kite x bleh nk anggap smua orng mcm kite..pandai-pandaila kite bwak diri k...:)