~Tinggalkan link korang kat sini nanti i skodeng k~

Wednesday, June 3, 2009

..::da xde kje::..


** da dkt sebln da aku dok bkampung kt U yg tchenta ni...

bosan seyh..

lme2 blh jadi gile aku cmni..

mne taknye...

pagi- bangun, mandi,lepak2,men game..

tengahari - ikt mood...klo rse nk mkn..aku mkn

malam - latihan teater (aku de wat lthn ke??)

waktu malam je la yg ok..(kot..)

tyme2 laen dok kt blek men game..

huhuhu~

bru la aku dpt rs bosan dok kt U ni..

klo x..

tyme bz de class 2,assignment,test..

aku punye la hrp dpt rilex cm skg...

skg ni..

bosan la plak..

huhuhu~ **

2 comments:

aLan said...

haha..br tau..tu blom lagi utk festival teater makum..lg bosan..dgn xde transport nk kuar jln2 lg..pstu stress buat kerja..adeii..

xpe2..apa2 pn..bertahan la eh..huhu~

Anonymous said...

kdg kite wat keje,,mmg bosan tpi try find smthung tat cn make you happy,,how xleh brthu,,kne cri sndiri,,taat is life full of mystery smtime kite sndiri keliru,,isnt unique?? yes it is...hehe be cool stay cool n ilekss,,cannot be cool ltak ais hehe