~Tinggalkan link korang kat sini nanti i skodeng k~

Tuesday, May 18, 2010

..::Nine Ball - Hingga Akhir Waktu::..

Ku coba untuk melawan hati
Tapi hampa terasa di sini tanpamu
Bagiku semua sangat berarti lagi
Kuingin kau disini
Tepiskan sepiku bersamamu

***

Tak `kan pernah ada yg lain disisi
Segenap jiwa hanya untukmu
Dan tak `kan mungkin ada yg lain disisi

Ku ingin kau disini tepiskan sepiku bersamamu...

Bagiku semua sangat berarti

Kuingin kau disini

Bagiku semua sangat berarti lagi

Kuingin kau disini

Tak `kan pernah ada yg lain disisi
Segenap jiwa hanya untukmu
Dan tak `kan mungkin ada yg lain disisi

Ku ingin kau disini tepiskan sepiku bersamamu...

Hingga akhir waktu ...

Hingga akhir waktu ...

Hingga akhir waktu ...


p/s I: Lagu nih telah didedicatedkan oleh seorang kawan yang paling aku sayang khas untuk aku..ngee~ (he sing this song for me ok..)seronoknye!!!Thanx my friend...tak boleh lupa kata-kata dari kawanku semalam.."kaulah kawan aku yang paling baik dan paling aku sayang..kau kawan aku yang pertama dan yang terakhir.." pergh~!! sungguh aku tak sangka..hehehe(happy)*wink* thanx a lot my fren n love u so much..will always pray for your happiness..


p/s II: Thanx juga kepada MR.A yang memahami hubungan persahabatan antara aku dan kawan aku yang tersayang..

No comments: